The Twilight yummies

Er jeg den eneste der faar et mindre hjerteanfald ved at kigge paa disse to GQ forsider? Indroemmer at jeg er en smule Twilight-obsessed, og glaeder mig forfaerdeligt til at jeg skal se Twilight Eclipse om lidt over en uge her i London. Den har oprindeligt foerst premiere herovre den 8. juli, men jeg hiver endnu en Twilight-obsessed veninde med til forpremiere den 3. juli. Og naar to af hovedrollerne ser saadan her ud, lever filmen allerede op til alle forventninger og lidt mere. Suuuk..

Am I the only one who gets a minor heart-attack looking at these two GQ frontpages? I’m one of those Twilight-obsessed girls, and I can’t wait for it to turn the 3rd of July, so that I can see the high anticipated movie. When two of the lead roles look like this, the movie can’t be bad.. Yummie!

Leave a Reply

