Sooooommerferie!

Saa fik jeg endelig, endelig sommerferie (efter alle mine veninder i DK! But of course..). Det betyder absolut ferie indtil 12. september cirka, hvor jeg starter paa Art & Design kurset igen paa mit college. Det er lidt vildt at aaret er ovre, man har faaet smidt aars-karaktererne i hovedet (som jeg er glade for, heldigvis!) og har slaebt hele min ‘portfolio’ med hjem. Ret pinligt at hive noget der foeles som 1000kg papirer, art books, billeder osv med i metroen 😉 Det vil saa ogsaa sige at mit foerste aar i London er gaaet, og hvor har det vaeret en spaendende, til tider skraemmende og fantastisk oplevelse indtil videre, som jeg aldrig ville vaere foruden. Hvis man overvejer at flytte til udlandet, boer man ikke holde sig tilbage. Det er en oplevelse man har forevigt.

Now I finally started my summerholiday, and that means 100% vacation until the 12th of September, when I start on my college again. I’ve gotten all the grades (which I’m really happy about, thank god!) and taken home all of my ‘portfolio’ and artwork. This means that my first year in London is over, and it’s been a fantastic, frightening and exciting journey, and I’ll advise everyone who thinks about moving foreign to do it. It’s an experience for life.

Leave a Reply

