Feeling boyish

Jeg har ledt ualmindeligt laenge efter cowboyshorts, men det synes umuligt at finde nogle i min stoerrelse eller den rigtige farve. Har endda overvejet at klippe i nogle gamle jeans, men da mine syevner og motorik generalt, er ret daarligt, opgav jeg det ret hurtigt. Disse ligner dog lidt dem jeg har in-mind, og de ser ret ‘hjemmelavede’ ud. Gad vide om jeg bare skulle gribe saksen?

I’ve been searching for a pair of boyish shorts for awhile, never seeming to find the ones I have in mind. Maybe I should just start remaking an old pair of jeans, despite my lack of sewing skills?

Pic: Stockholm Streetstyle

Leave a Reply

