Ups.

Efter sidste indlaeg, forstaar jeg godt hvis jeg er svaer at stole paa – men NU er jeg rent faktisk tilbage paa bloggen efter meget lang ferie. Og jeg kan ikke engang undskylde mig med at jeg ikke har kunne opdatere i Danmark, eller at jeg ikke har haft tid, for det har jeg. Jeg har simpelthen bare haft brug for ferie, og tid til ikke at lave noget som helst. Foerst var jeg dog paa ferie i Nice, og i sidste uge tog jeg uge mere i Danmark hvor jeg saa en masse familie og venner. Nogle gange er det bare vigtigere end alt andet!

Nu er jeg dog 100% tilbage og jeg har faktisk savnet at blogge. Det er en super hyggelig hobby, men det er noget man skal have lyst til – og det har jeg ikke haft i et stykke tid. Derfor var en masse ferie godt tiltraengt, ogsaa inden at jeg starter paa college igen om 2 uger.

Nu bliver der dog opdateret igen, uden mellemrum paa flere uger – ups :-/ Haaber I stadig haenger ved, og har haft en dejlig sommerferie.

Love, Cathrine.

Leave a Reply

