Stella sweather

Stella McCartney’s aw10 kollektion, var i min mening en af de bedste nogensinde. Selv om den var simpel, var den absolut ikke kedelig, og der var masser af ting jeg godt lige kunne bruge. Den brune grove sweater forelskede jeg mig i, super fin med bare ben inden sommeren helt forsvinder. Jeg har ledt efter et alternativ til Stella McCartney’s, og Topshop to the rescue! Denne sweater fra Topshop til den nette sum af 45 £, er da saa taet paa identisk som muligt. Og nok et noget billigere alternativ 🙂

I loved Stella McCartney’s aw10 collection, which was one of my favorites this autumn! The textured brown sweater caught my eye instantly and I’ve been looking for one similar. This one from Topshop for only 45 £ is a pretty good (and cheap!) alternative.

Leave a Reply

