Capes

Det er jo ikke en hemmelighed at jeg er yderst glad for Asos, specielt i noedsituationer som i torsdag hvor jeg var lettere desperat ledte efter en fest kjole til dagen efter. Asos to the rescue – helten hedder ‘Next Day Delievery’, hvilket betoed at 1 stk. kjole landede i min postkasse dagen efter, inden jeg hoppede i flyveren mod Danmark.

Jeg har fundet 3 jakke trends, som dominerer her til efteraaret og vinteren, og som hoejest sandsynligt kommer til at befinde sig i mit skab. Jeg vil vise de tre trends i loebet af de naeste dage. Den foerste er caper i jordfarver og med militaer detaljer, og jeg har fundet tre favouritter fra (dum, dum, dum..) Asos. Tror favouritten er den army farvet i hoejeste hoejre hjoerne (wow, der var mange h’er, o’er og j’er – fnis.)

One of my favorite jacket trends this autumn is definitely the cape trend in earthy colours and army details. I found four from asos.com, just can’t decide which one is the favorite.

2 responses to “Capes

  1. oh lord, den der camel jakke til £80 er bare for fed!
    hvis man bare lige havde penge…

  2. Enig.. Jeg ville gerne saette kloerne i den! 😉

Leave a Reply

