Home sweet home

Der har vaeret rigtig meget rejsen frem tilbage mellem London og DK de sidste mange uger, simpelthen fordi jeg har haft masser af ting jeg skulle med til, folk jeg skulle se og saadan noget. I weekenden holdte en af mine gode veninder foedselsdagsfest, hvilket jeg var noedt til at med til. En fantastisk aften, der kraevede en ekstra tur til Danmark. Nu er jeg tilbage i good old Britain, og sidder pt. og proever at tage mig saadan til at pakke min kuffert ud.. Lazy, lazy, lazy 🙂

I’ve been traveling a lot back and forth London and Denmark, and this weekend wasn’t an exception. My good girlfriend held a birthday party, which I had to attend – an amazing evening I wouldn’t have missed. Now I’m back in good old Britain, and just debating with myself whether or not unpack my suitcase. Laaazy 🙂

Leave a Reply

