Stille – I know..

Der er stille for tiden her – meeeeget stille. I know. Men lige for tiden er det stoerste problem tid. Jeg har simpelthen ikke nok af det. Og selvom det lyder som en yderst daarlig undskyldning, er det desvaerre rigtigt. Lige nu studerer jeg Art & Design paa college fuld tid med bunker af afleveringer, assesments og lektier, studerer en dansk HF som fjernundervisning, arbejder, ser veninder og familie, og resten af tiden befinder jeg mig enten i min seng foran fjernsynet hvor jeg proever at slappe af, eller i Londons gader med min familie. Der er ikke nok timer i doegnet og lige for tiden bliver al blogging ned prioteret desvaerre. Det betyder dog ikke at jeg ikke kommer tilbage – der kan gaa dage, uger, men jeg kommer tilbage paa bloggen. For blogging er en hobby jeg elsker, men det kraever tid – tid jeg ikke rigtig har i oejeblikket. Saa for jer jeg ved foelger bloggen, haeng i. Jeg lover at komme snart – der skal bare lige lidt ro paa.

Lige nu vil jeg kaste mig over nykoebt Ben & Jerry is efter et par sygdomsdage og en dejlig, men travl weekend med en fantastisk veninde. See you soon! 🙂

One response to “Stille – I know..

  1. Hej 🙂
    Jeg har tilføjet din blog til min blog, fordi det er under linket ‘Mine ynglings sider’, og ville høre om det var okay. 🙂
    Hvis ikke, kan jeg bare slette det.

    Hilsen Freja.

Leave a Reply

